31 Ağustos 2015 Pazartesi

Okul ayakkabısı bir dert!

28 Eylül'de okul zilleri çalıyor!
Peki okul açılırken en büyük sorunlarımızdan biride ayakkabı! Her sene okul nasıl ayakkabı istiyor, bu ayakkabılarla rahat edebilecek miyim gibi sorunlar oluyor. Ben de bu sorunlara bir çözüm buldum yaz için su yeşilini aldığım Superga ile çok rahat ettim yenisini almak için mağazaya girdiğimdede düz siyahını gördüm. Bizim okul da düz siyah ayakkabı isteyince duramadım aldım. Bunu da sizinle paylaşmak istedim. Bu ayakkabı tabanı kauçuk, rahat, günlük hayatta da giyilebilen bir sneakers. Düz siyahının çocuklar, bayanlar ve erkekler için olanı da mevcut üstelik! Hem yaz sezonu kapanıyor bir sürü yerde de indirime girdi. Ben aldım bir tane, bence sizde çok geç kalmadan kendinize bir tane edinmelisiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder